Missfärgat vatten
Hej!
Just nu kan dricksvattnet vara missfärgat i delar av Lund. Det beror på ett planerat ledningsarbete. Vattnet är ofarligt att använda, men om du upplever att vattnet är missfärgat rekommenderar vi att du spolar kallvatten tills det blir klart.
Vi arbetar med att stabilisera driften och förväntar oss att missfärgningen minskar under dagen. Följ utvecklingen på www.vasyd.se
Med vänlig hälsning, VA SYD
Det går även bra att prenumerera på VA SYDs hemsida för fler uppdateringar
